Hlavní strana Zdraví a relax Tyhle věci dělejte ráno a zhubnete. Pozn.: Rychle!

Tyhle věci dělejte ráno a zhubnete. Pozn.: Rychle!

0

Věděli jste, že když vstáváte dříve než později, jste zdravější a dokonce díky tomu můžete i rychleji zhubnout? Pokud ne, čtěte dál a už za měsíc si budete pískat nad shozenými kily.

Co dělat v ranních hodinách, abyste začali shazovat?

Časopis PLoS ONE nedávno uveřejnil článek, ve kterém se zmiňuje, že výzkum dokazuje, že lidé, kteří si ráno dopřejí běh nebo procházku za svitu slunečních paprsků, dosáhli daleko menšího BMI, než ti, kteří vyspávali až do 11 a slunečného rána si nikterak neužívali. Ranní světlo pomáhá regulovat vnitřní hodiny organismu, který zase podporuje spánkový program (velmi důležitý při hubnutí). Ráno stačí pouhých 20 minut na slunečním světle.

Když spánek, tak pořádně

Kvalitní a dlouhý spánek je pro hubnutí důležitý. Člověk, který správně spí, má menší chuť se přejídat. Doporučuje se dopřát si alespoň osm hodin kvalitního spánku. Lidé, kteří spí 8 hodin a chodí spát skutečně pravidelně, se pak ráno probouzí s daleko větší motivací vstát a cvičit.

Dostaňte se ráno do nálady

Pokud jde o snížení hmotnosti, klid mysle je skutečně důležitý. Je to vše o tom, jaký přístup máte k samotnému hubnutí a vůbec životu. Vyplatí se vám kontrolovat své emoce – pokud ráno vstanete a začnete se radovat z maličkostí a vůbec si užívat, že jste třeba vstali o 10 minut dříve než obvykle, vaše tělo se dostane do stavu, kdy se začnou uvolňovat hormony štěstí, které ve vás opět evokují vzpomínku na cvičení tedy na vzpomínku, že jste pro své tělo něco udělali – hned budete mít chuť si zacvičit.

Snídaně? Ano, je to start dne!

Ano, dočtete se to všude, ale snídaně je při hubnutí opravdu klíčová. Ráno byste si měli dopřát zdravou dávku proteinů. Když snídáte, měli byste do sebe ráno dostat alespoň 300 kalorií, jedině tak bude tělo pracovat skutečně naplno. Snídaně by měla také obsahovat vyvážené množství tuků a vlákniny. Ráno si můžete dopřát klidně něco sladšího, jelikož první přijaté jídlo tělo použije pro energii po spánku.

Vrhněte se na to a cvičte

Ranní cvičení dokáže skutečně skvěle nastartovat váš metabolismus, nebudete mít přes den takový hlad a dokonce si zlepšíte i náladu. Za den dokonce díky rannímu pohybu spálíte i více kalorií než ti lidé, kteří cvičí až odpoledne. Po celý den navíc budete mít díky ranní rozcvičce i větší chuť se hýbat. Navíc, ranní cvičení si bere spíše z tukových zásob než ze samotných kalorií, a to je další skvělý důvod, proč cvičit právě ráno.

Žádný komentář

Napište svůj názor