Hlavní strana Zdraví a relax Na tohle si zvykněte, prospěje to vašemu zdraví 1. díl

Na tohle si zvykněte, prospěje to vašemu zdraví 1. díl

0
image courtesy of freedigitalphotos.net

Mysleli jste si, že už neexistuje žádný jiný způsob, jak byste mohli podpořit vaše celkové zdraví a duševní pohodu? To víte, že existuje. Máme pro vás pár jednoduchých tipů, díky kterým se budete cítit o něco lépe, prospějete vašemu zdraví a budete se cítit šťastněji.

Tip č. 1 – ZKUSTE NĚCO NOVÉHO, ZKUSTE ZMĚNU…
Připadá vám váš život poměrně stereotypní a vy toužíte po změně? Co takhle místo rutinních činností se zařeknout a zkusit něco nového? Něco, po čem už dlouhou dobu toužíte, ale neměli jste dostatek odvahy to uskutečnit. Například, pokud už dlouho sníte o tom, že se zapíšete na hodiny latinsko-amerických tanců či začnete chodit na hodiny zpěvu, prostě to udělejte. Nejen že poznáte nové přátelé, získáte nového koníčka, ale také budete mít novou motivaci a nestane se vám, že se budete nudit.

Změna životního stylu však může mít různé podoby, pokud vám přímo nic nechybí, udělejte prostě něco, co váš život změní – přestaňte kouřit, jezte zdravěji, začněte více komunikovat se svými přáteli. Prostě cokoliv, co váš život přivede k lepšímu.

Tip č. 2 – NEZAPOMÍNEJTE NA HYDRATACI…
Je opravdu důležité, aby vaše tělo zůstalo pravidelně hydratované – pomocí pravidelného pitného režimu. Místo sladkých džusů a šťáv se naučte pít spíše holou vodu ochucenou plátkem citrónu nebo pijte čaje. Pokud jste doposud pili spíše sladké limonády a šťávy, neprospívá to jak vašemu srdci, tak zubům. A pokud vám nechutná holá voda, můžete zkusit perlivou vodu, např. s kapkou limetky či pomeranče. Tato forma urychluje činnost metabolismu a odstraňuje z těla toxiny.

Tip č. 3 – ZAJISTĚTE SI KVALITNÍ SPÁNEK…
Jak se asi bude cítit člověk, který se během noci ani trochu nevyspal? Druhý den bude unavený, rozlámaný, protivný a bez nálady. Není se čemu divit. Proto nezapomínejte na to, že je opravdu důležité, aby vaše tělo mělo zdravý a kvalitní spánek. Ten si zajistíte tím, že budete mít dobré prostředí, resp. je důležité mít pohodlnou matraci a dostatečnou tmu. Adekvátní přísun spánku snižuje navíc hladinu stresu a také se snižuje riziko vzniku různých onemocnění. Kvalitní spánek navíc podporuje hubnutí. Během spánku nezapínejte televizi a nezapomeňte si vypnout mobilní telefon, nebo alespoň zvuky. A nakonec, nezapomeňte spát alespoň 6-8 hodin denně.

Jsem společenská, přátelská a ráda trávím čas se svou rodinou a přáteli. Baví mě móda, hudba a pohyb. Tvůrčí činnosti jménem psaní se věnuji už od mala a psaní pro ženy jsem podlehla už ve 13 letech.

Žádný komentář

Napište svůj názor